Tartós és megfizethető megoldás a DPF Expert-től
Kezdeném azzal, hogy az 5.0 benzines motor a maga 375 ( vagy 510) lóerős teljesítményével valószínűleg nem kap dobogós
helyet a hazai jármű eladási statisztikák felsorolásában, azonban néhány szerencsés embernek mégis megadatik a lehetőség
egy ilyen zabolátlan paripát terelgetni a szürke hétköznapokban.
"aki majmot vesz ne sajnálja banánra"
Na most az van, hogy történetesen ennek a "majomnak" a gazdája szemben a hárombetűs csajmágnesek sofőrjeivel,
nem sajnálja a banánra, azonban mielőtt megrendelte volna az új alkatrészt, megtisztelt bennünket megkeresésével és adott egy lehetőséget,
hogy bizonyítsuk rátermettségünket és bővítsük elégedett ügyfeleink létszámát egy újabb nagyra értékelt taggal. Köszönjük!
A járművön két katalizátorcsoport kapott helyett, két - két nagy teljesítményű monolit betéttel. A gyári katalizátor darabja ( oldalanként ) szerencsés esetben 1800€ körül mozog.
Utángyártott alkatrész nem elérhető.
A szűrőt korábban már próbálták vegyszeres eljárással takarítani, de nem járt eredménnyel ez a megoldás.
Ahogy már korábban többször leírtuk, ha van valami ami biztosan nem tesz jót egy szűrőnek az a "vegyszeres eljárás".
( a témában leckét majd egy másik alkalommal... )
A felújítás során mindkét a gyári szűrőtestben található betétet cseréltük. Ezt megelőzően a szűrőtest bevonatát a megfelelő diagnosztikai eszközzel analizáltuk.
Igazság szerint ehhez a teljesítményhez fém katalizátort ajánlottam volna, de mivel minden esetben a gyárival megegyező minőséget és teljesítményt szeretnénk elérni, így monolit katalizátorokat szereltünk be.
Fontos, hogy az emissziós értékek és a jármű teljesítménye minden esetben a gyártó által előírt értékeket produkálják.
Az eredmény?
Újabb elégedett ügyfél és egy vállalkozás sikere véleményem szerint csakis az ügyfelek elégedettségén mérhető.